PYROKİNEZİ
- Sun's GirL
- Mesajlar: 60
- Kayıt: 31 Eki 2007, 17:40
PYROKİNEZİ
Beyin gücü ile ateşe müdahale etmek...
Pyrokinezi..
Yani Ateş Kontrolü..Genelde vücut ısısı bu konda başlandıç aşamasında
çok önemlidir.. Çünkü odaklanırken bunun üzerine odaklanmanız
gerekir..
Pyrokinezi..
Yani Ateş Kontrolü..Genelde vücut ısısı bu konda başlandıç aşamasında
çok önemlidir.. Çünkü odaklanırken bunun üzerine odaklanmanız
gerekir..
- Sun's GirL
- Mesajlar: 60
- Kayıt: 31 Eki 2007, 17:40
Re: PYROKİNEZİ
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CFvjlooMvDA[/youtube]
-
Ahmet_Efendi
- Mesajlar: 2
- Kayıt: 12 Kas 2008, 04:41
Re: PYROKİNEZİ
Uzun bir zamandan beri üzerinde çalışmadığım bir alan ama yine de en çok sevdiğim parapsikoloji dallarında başlarda geliyor. Geçens ene çekmiş olduğum bir pyrokinesis videosunus izlerle paylaşmak isterim.
http://www.youtube.com/watch?v=ItlbSAZcZFs
http://www.youtube.com/watch?v=ItlbSAZcZFs
- HydroKinetic
- Yeni Kullanıcı

- Mesajlar: 333
- Kayıt: 24 Kas 2008, 18:54
- Konum: Cowen
Re: PYROKİNEZİ
evt.kolay aslında
yaşamayı hak etmeyen netenes şeysine: Eğer Gerçekten Aydınlanmış Olsaydın , Önce Dinler , Anlar Sonra Bir Şeyler Yapmaya Karar Verirdin. İki Kişinin Lafına Kanmak Mıdır Aydınlanmak ? Sergilediğin Tavır Kimin Şarlatan Olduğunu Herkese Gösteriyor.
- slo' down
- Mesajlar: 3
- Kayıt: 26 May 2009, 00:42
Re: PYROKİNEZİ
kullandığın tekniklerden bahsetsene brz? merak ettim çünkü ilerlemişsin bayaa..
- Sai
- Yönetici

- Mesajlar: 1687
- Kayıt: 09 Şub 2009, 21:42
- Yaşadığınız İl: 54 Sakarya
- Burcunuz: Aslan Burcu: 23 Temmuz-22 Ağustos
- Cinsiyetiniz: Erkek
Re: PYROKİNEZİ
Bu arkadaşlar artık siteye girmiyorlar
- slo' down
- Mesajlar: 3
- Kayıt: 26 May 2009, 00:42
Re: PYROKİNEZİ
hadi ya =S ne oldu topluca uzaylılar kaçırdımı bunları=D niye bıraksınlarki ne güzel ilerleme kaydetmişken ?=S
- Sai
- Yönetici

- Mesajlar: 1687
- Kayıt: 09 Şub 2009, 21:42
- Yaşadığınız İl: 54 Sakarya
- Burcunuz: Aslan Burcu: 23 Temmuz-22 Ağustos
- Cinsiyetiniz: Erkek
Re: PYROKİNEZİ
bilimiyoum sınav felan olabilir
-
123456789
- Yeni Kullanıcı

- Mesajlar: 7
- Kayıt: 27 Tem 2011, 03:16
Re: PYROKİNEZİ
arkadaşlar kontrol edebiliyorum ama elime alamıyorum canım acıyo tam çok fazla yaklaştırıyorum alıcakken elim yanıyor
-
- Benzer Konular
- Cevaplar
- Görüntüleme
- Son mesaj
-
- 0 Cevaplar
- 2606 Görüntüleme
-
Son mesaj gönderen Darknesspromise
-
- 1 Cevaplar
- 1004 Görüntüleme
-
Son mesaj gönderen Admin