Psi Wheel (Kağıt Döndürme) Teknikleri
psi wheel kağıt döndürme teknikleri, psi wheel nasıl hazırlanır, psi wheel nasıl döndürülür, psi wheel teknikleri
-
adım
- Mesajlar: 48
- Kayıt: 03 Ağu 2010, 14:15
Re: Psi Wheel (Kağıt Döndürme) Teknikleri
arkadaşlar ben 3 günde öğrendim ama şahin diye bi arkadaşıma gösterdim çocuk ilk denemesinde sadece bakışla topaç gibi döndürdü (kontrol ettik rüzgar yoktu)normal midir???
En son adım tarafından 08 Ağu 2010, 18:50 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
birgün yanına elimde bir gül ve silahla geleceğim,ya gülü alıp benim olursun,ya da o silahı alıp beni vurursun
- mrtmermer
- Mesajlar: 12
- Kayıt: 09 Mar 2010, 15:29
Re: Psi Wheel (Kağıt Döndürme) Teknikleri
ben bunu 4-5 ay evel başlamıştım. Gerçekten kafama koymuştum:)
sonra arkadaşlarım şevkimi kırdılar. ama tekrardan denemeye karar verdim. Ben ilk başladığımda uğraşıyordum yapamıyordum. ama sonra nasıl yapılır yazısını okurken bir baktım dönmeye başladı ilk başta yavaş. yavaş dönünce aldırmadım ama sonra öle bir dönmeye başladıki fırtına almış döndürüyor sanki. hem hiç bir rüzgar etkisi yoktu:)
ben nasıl dönüyor diye bir bakmaya kalmadan sanki biri durdurmuş gibi pırt diye durdu:D
ondan sonra gücümün farkına vardım ve uzaktan bile döndürmeye başladım. ancak sonra bıraktım şimdi yine döndüm ve devam edicem ve bu işi süperleştircem:D
sonra arkadaşlarım şevkimi kırdılar. ama tekrardan denemeye karar verdim. Ben ilk başladığımda uğraşıyordum yapamıyordum. ama sonra nasıl yapılır yazısını okurken bir baktım dönmeye başladı ilk başta yavaş. yavaş dönünce aldırmadım ama sonra öle bir dönmeye başladıki fırtına almış döndürüyor sanki. hem hiç bir rüzgar etkisi yoktu:)
ben nasıl dönüyor diye bir bakmaya kalmadan sanki biri durdurmuş gibi pırt diye durdu:D
ondan sonra gücümün farkına vardım ve uzaktan bile döndürmeye başladım. ancak sonra bıraktım şimdi yine döndüm ve devam edicem ve bu işi süperleştircem:D
İnsanlar da Ay'a Benzerler...
Herzaman Göstermedikleri Bir Yüzü Vardır...
Herzaman Göstermedikleri Bir Yüzü Vardır...
-
pigwiddeon
- Mesajlar: 2
- Kayıt: 07 Ağu 2010, 13:20
Re: Psi Wheel (Kağıt Döndürme) Teknikleri
Birşey sormak istiyorum ben ilk denememde kağıdı oynattım ama masa sallanması-nefesmi yoksa gerçekmi olduuna karar veremiyorum. yaklaşık yarım tur döndü kağıt sonra çeyrek tur ters yönde döndü.
-
pigwiddeon
- Mesajlar: 2
- Kayıt: 07 Ağu 2010, 13:20
Re: Psi Wheel (Kağıt Döndürme) Teknikleri
birde 1şey daha sorcam kapak yapın kapak tekniği falan diyolar kapak nedir?
-
Talented
- Mesajlar: 9
- Kayıt: 10 Ağu 2010, 07:40
- Konum: Bursa
Re: Psi Wheel (Kağıt Döndürme) Teknikleri
3 gün kendimi kasa kasa uğraştım ama sonra kağdı beyblade gibi yaptım, bakınca dönme hissi veriyodu. artık konsantıre olmasam bile ilk bakışta dönüyo
-
Talented
- Mesajlar: 9
- Kayıt: 10 Ağu 2010, 07:40
- Konum: Bursa
Re: Psi Wheel (Kağıt Döndürme) Teknikleri
cam, kavanoz falan kesinlikle psi-wheelin düşmanı. o kadar çok enerji yoğunlaştırdım ki kameradaki görüntü beyazlaşıp duruyordu ama kağıt milim dönmedi. ve ayrıca yorumlarda ''ben yeni başladım; camın,kavanozun içinden fırıl fırıl döndürüyorum'' diyende yok.
-
ssertan
- Mesajlar: 1
- Kayıt: 10 Ağu 2010, 23:52
Re: Psi Wheel (Kağıt Döndürme) Teknikleri
Yahu bu konu çooook saçma geliyor aslında bana ama merakta ediyorum ciddi ciddi pervane gibi mi dönüyor yoksa yavas yavasmı cünkü ben başaramadım :)
- gky146
- Mesajlar: 36
- Kayıt: 20 Eyl 2009, 08:23
- Konum: Beşevler/Bursa
Re: Psi Wheel (Kağıt Döndürme) Teknikleri
arkadaşlar tmm ben denedim şimdi ama ben döndürüorum döuyo mesela sağa dönsun diye düşünüyorum sonra durdurmaya çalışıp sola dondürmeye çalışıorum full sağa donuo konsanttre olmayı bırakıyorum bıraktığım gibi duruo sonra tekrar konsantre oluyorum daha yon belirtmeden sağa dönmeye baslıo ne yapabilirim
4 Element...
- caryes
- Yönetici

- Mesajlar: 822
- Kayıt: 25 Ağu 2009, 15:16
- Yaşadığınız İl: 34 İstanbul
- Burcunuz: Kova Burcu: 22 Ocak-19 Şubat
- Cinsiyetiniz: Kadın
- Konum: yönetici
Re: Psi Wheel (Kağıt Döndürme) Teknikleri
ya her sayfada aynı sorular yazıyor. bu konuyu baştan başlayıp okusanız artık? her sorunun cevabı var zaten. sizin yaşadığınız sorunları hepimiz yaşadık ve ilk sayfadan başlayıp okursanız sorun kalmayacak! araştırmadan ileti yazmayın lütfen! bu başlık gerçekten de çok uzadı criminal a katılıyorum . kilit lütfen..
-
meLanKoLiaa
- Mesajlar: 30
- Kayıt: 23 Nis 2010, 23:25
Re: Psi Wheel (Kağıt Döndürme) Teknikleri
Biraz uzun oldu ama bnm çok işime yarayan bi püf nokta soru değil merak etmeyn :D :Dbelki bi püf nokta olabilir bana çok kolaylık sağladı.biraz saçma ama işte bana sağladı kolaylık nedense :D .bende taa gecenn 2'sinde denemeye başlamştım xD dönmedi bi türlü sonra klimayı açtım klima hep aynı tarafa döndürüyodu snra bende hep tersine döndürmeye çalışıyodm bikaç denemden snra oldu :D nasıl olduğunuda söyliyim. diğer tarafa döndürmeye çalıştığımda resmen klimayla savaşıyodum yani :D yavaşlıyodu ve size bişey söyliyimmi klimann havasnn nasıl zorladığını hissedebiliyodm beynmde önce yavaşlıyodu sonra ben ittiğimi düşünüyodm yada düşünüyodm işte bişeyler ters tarafa dönüyodu faln. klimayı kapattm snra döndürmeye çalştım döndüde döndüü :D ama şöyle bişeyde oldu klimayı kapattıktan snra döndürdüğmde diğer tarafa döndürmeye çalıştığmda daha fazla zorlandım kağıt biraz yavaşlıyodu snra yine aynı istikamet devam ediyodu. o zaman da gerçekten kağıtla savaşıyomş gibi hissettm.hatta nasıl hisettm biliyo musunz sanki kağıt sürekli burnunn dibine giden biri kendini bişey falan zanneden biri onu ters tarafa döndürmeye çalştığmda yavaşlatabilyorm ama o yine kendi dikine gidiyo gibi hissediyodm :D:D (işte bu da bnm mantığım :D) snra kavanozun içinde çevirmeyi denedm. işte o olmadı :D bi gecede o kadar seviye geçemedm yani saatte 3 falan olmştu yatmştım.sonrada bıraktım. üşendm daha doğrusu :D siteyede uzun süredir girmiyodm işte yine bi başlayalm bakalm :D ve gerçektn bn çok faydasnı gördm bu arada klimann dibinde değildim.odann köşesnde falandm.hani bide diyolar ya daha sıcak olursa daha kolay olur diye.. yaz olduğu ve bende sernlemek istediğim için doğal olarak buz gibi hava üflüyodu klima ve yanmda kardeşmde oluyodu başlarken gayet normal başlıyoduk bitirdiğimde ikimzde acayip yorgn oluyodk ki bn nerdeyse yatar yatmaz uyuyodm ve ben 2 saat geçse uyumazsam uyuyamm ve kardeşmde saat ne kadar geç olursa olsn küçk olduu için bişey yapmak isterse enerjisi asla bitmez.yani byada enerji harcıyodm kısaca.
-
- Benzer Konular
- Cevaplar
- Görüntüleme
- Son mesaj
-
-
Yeni mesaj Telepati İle Eski Sevgiliyi Geri Döndürme
gönderen Uchiha Sasuke » » forum Video ve Görseller - 0 Cevaplar
- 13065 Görüntüleme
-
Son mesaj gönderen Uchiha Sasuke
-
-
- 0 Cevaplar
- 1638 Görüntüleme
-
Son mesaj gönderen Admin
-
- 0 Cevaplar
- 1886 Görüntüleme
-
Son mesaj gönderen Admin
-
- 0 Cevaplar
- 2972 Görüntüleme
-
Son mesaj gönderen Strong
-
- 2 Cevaplar
- 2588 Görüntüleme
-
Son mesaj gönderen Admin