Telekinezinin zararları
-
netenes
Re: Telekinezinin zararları
Aurandaki enerji olayları farklılaşıyor, değişiyorsun. Herşeyin aynı kalmasını beklemiyordun heralde.
- Psizer
- Mesajlar: 16
- Kayıt: 19 Ara 2009, 05:18
- Konum: Mersin - Adana
Re: Telekinezinin zararları
Arkadaşımızın söyLediqi 1-3-4-5 ci maddeLere aynen katılıyorum ama. kalp gözü yada baska herhangi bi gözLe geLeceqi görmek mümkün deqiL, tahmin edersin sadece..
Beyninizi hafife aLmayın ; Onun kadar qelişmiş bir sistem icat ediLemez
"Quarantine"
"Quarantine"
- Deeper
- Mesajlar: 12
- Kayıt: 24 Ara 2009, 10:09
- Yaşadığınız İl: 19 Çorum
Re: Telekinezinin zararları
beyler telekineziye başşlıcaktım valla caydırdınız ha :D
özellikle 2. den çok korktum...
diğerleri işin tuzu biberi fazla endişelendirnez beni de
2...
özellikle 2. den çok korktum...
diğerleri işin tuzu biberi fazla endişelendirnez beni de
2...
-
netenes
Re: Telekinezinin zararları
Zaten, eğer böyle başlayacaksan hiç uğraşma derim. Tam inanma gücüyle devam edemeyeceksen sadece zamanını boşa harcarsın.Deeper yazdı:beyler telekineziye başşlıcaktım valla caydırdınız ha :D
özellikle 2. den çok korktum...
diğerleri işin tuzu biberi fazla endişelendirnez beni de
2...
- A.K.U
- Mesajlar: 17
- Kayıt: 25 Ara 2009, 17:38
Re: Telekinezinin zararları
ewt dstum telekinezi çok eğlenceli bişey insan kendini özel hissedio :D
in your eyes..
-
duruduruduru1
- Mesajlar: 3
- Kayıt: 27 Ara 2009, 11:37
Re: Telekinezinin zararları
arkadaşlar ben gazoz şisesi devirdim elemanın üstüne :) masanın üstünde duruyordu tabi bu bilinçsiz bir şekilde oldu :)
-
fenrir
- Mesajlar: 2
- Kayıt: 26 Ara 2009, 16:21
Re: Telekinezinin zararları
ben bu iwde yeni olsamda 4ok eylenceli buldum
- byfreestylerap
- Mesajlar: 594
- Kayıt: 11 Kas 2009, 22:30
- Konum: C:\WINDOWS\system32
- İletişim:
Re: Telekinezinin zararları
yorgunlukta yapıyor bence ben 1 saat psiwheel çevirince uykum gelioXD
- kinetik_prens
- Mesajlar: 431
- Kayıt: 24 Şub 2010, 19:59
- Konum: Düşüncenin alt edici yellenmesi :D
Re: Telekinezinin zararları
e heralde :D biselere dalinnce azcık rahatlarsam uykum gelio XDbyfreestylerap yazdı:yorgunlukta yapıyor bence ben 1 saat psiwheel çevirince uykum gelioXD
İmza Yhok.
- dhonmess
- Mesajlar: 23
- Kayıt: 14 Mar 2010, 11:40
- Yaşadığınız İl: 44 Malatya
Re: Telekinezinin zararları
bn daa bi zararını görmedim ama yeni basladık ondandır :D
Dh0фnM€$
Gülmek bir mükafattır ağlayan gözlerin gördüğü
Ölüm bir karanlıktır tüm ışıkların söndüğü
İnanç bi tarladır hedefi olanların sürdüğü
Madalyon iki taraflı iyi ve kötünün böldüğü...
Gülmek bir mükafattır ağlayan gözlerin gördüğü
Ölüm bir karanlıktır tüm ışıkların söndüğü
İnanç bi tarladır hedefi olanların sürdüğü
Madalyon iki taraflı iyi ve kötünün böldüğü...
-
- Benzer Konular
- Cevaplar
- Görüntüleme
- Son mesaj
-
-
Yeni mesaj Telekinezinin, Parapsikolojinin Yayılmasını İster misiniz?
gönderen Budray » » forum Geyik-Sohbet - 11 Cevaplar
- 3188 Görüntüleme
-
Son mesaj gönderen Budray
-
-
-
Yeni mesaj Dünyanın Merkezi Kabe, Telekinezinin Merkezi telekinezi.com.tr
gönderen Uchiha Sasuke » » forum Serbest Genel Alan - 15 Cevaplar
- 3154 Görüntüleme
-
Son mesaj gönderen Budray
-