bi sorum var

Moderatör: Sai

Psycho
Mesajlar: 78
Kayıt: 10 Ara, 23:31

Re: bi sorum var

Okunmamış mesaj gönderen Psycho »

:D :D :D :D :D :D :D :D

Telepatiyle kopya da atarsınız artık... :mrgreen: :mrgreen:
Aklım Fikrim Deme Hepsini Öldür
Göl Gibi Görünebilir Ama
"O" Çöl Diyorsa Çöldür...
Kullanıcı avatarı
gabriel_sylar
Mesajlar: 11
Kayıt: 26 Ara, 13:54

Re: bi sorum var

Okunmamış mesaj gönderen gabriel_sylar »

ya birader bu nasıl iş çalışıyorum ama henüz bi aşama kaydedemedim
Yalnız hala rüyamda kaşık büktüğümü görmeye devam ediyorum...
Kullanıcı avatarı
iynx
Mesajlar: 234
Kayıt: 08 Ara, 03:54

Re: bi sorum var

Okunmamış mesaj gönderen iynx »

güzel güzel.. rüyalar iyidir.. öyle ayda 1-2 rüya görebilsem neler neler yapıcam ya.. neyse.. :D
Kullanıcı avatarı
Ulquiorra
Mesajlar: 191
Kayıt: 14 Kas, 21:43

Re: bi sorum var

Okunmamış mesaj gönderen Ulquiorra »

Bende uçtumu gördüm rüyamda 2gün ard arda bise olduğu yok daha
''Benim yaşadığım gerçekler, başkalarının kafalarında yaratıp kurduğu hayâllerden daha gerçek." N.D.
Kullanıcı avatarı
gabriel_sylar
Mesajlar: 11
Kayıt: 26 Ara, 13:54

Re: bi sorum var

Okunmamış mesaj gönderen gabriel_sylar »

pişi whell filan yapabiliyomusun peki kaşık bükme filan?
Kullanıcı avatarı
fenomen
Yönetici
Yönetici
Mesajlar: 947
Kayıt: 13 Eki, 09:37

Re: bi sorum var

Okunmamış mesaj gönderen fenomen »

tabiki her kes bazi seyler yapa biliyor
Chi Master Ferdi Bayramov (безконтактный бой, no contact combat,dokunmadan dovus)

Sizin veliniz ancak Allah, O'nun Peygamberi ve namaz kılan ve rükû halinde zekat veren müminlerdir. MAİDE suresi 55.
Kullanıcı avatarı
Ulquiorra
Mesajlar: 191
Kayıt: 14 Kas, 21:43

Re: bi sorum var

Okunmamış mesaj gönderen Ulquiorra »

gabriel_sylar yazdı:pişi whell filan yapabiliyomusun peki kaşık bükme filan?
kasık bükemiyorum(üzerinde daha calısmaya baslamadım) ama pisi-vel ve pipet çevirebiliyorum
''Benim yaşadığım gerçekler, başkalarının kafalarında yaratıp kurduğu hayâllerden daha gerçek." N.D.
Kullanıcı avatarı
Burak AYDIN
Mesajlar: 143
Kayıt: 28 Ara, 15:41

Re: bi sorum var

Okunmamış mesaj gönderen Burak AYDIN »

Sistem tamamen değişmek üzere. yanlışlarla dolu bir sistemde ilerliyoruz arkadaşlar.

Düşün şunu düşün bunu düşün mutlaka inanmalısın v.s bunların hepsinin biteceği bir zamana yaklaşıyoruz. Özellikle mutlaka inanmalısın; olacağına inanmalısın dönemi bitti zaten...

çünkü sistem çok farklı. Enerji bizim bulmaya çalıştığımız, içimize doğanlar, tahmin ettiklerimiz, yıllardır "öğrettiklerimiz" den apayrı karakterler sergiledi..

Herşeyi tutarsız iddialar ortaya atan bir yazarınkinden farklı olarak detaylandırmak ve ispat etmek isterdim. Ama bu mesajda bu imkansız.
dervonder
Mesajlar: 5
Kayıt: 27 Ara, 15:45

Re: bi sorum var

Okunmamış mesaj gönderen dervonder »

hayaL ettiğinin gerçek oLduğunu beynine şartlandırmaLısın eqer icinde biraz olsun süphe varsa hic bise basaramazsın ve kesinlikle gerceklesenleri normal bi olaymış gibi düsünmeLisin heyecanlanman durmasına sebep olur... düsün,hayal et,inan ve icinden sürekli olarak onu düsünerek olmasını diLe ( dilemek yerine emir de verebiLiRsin )
Psycho
Mesajlar: 78
Kayıt: 10 Ara, 23:31

Re: bi sorum var

Okunmamış mesaj gönderen Psycho »

arkadaşlar astral seyahatte bayağı bir ilerledim dün kendimi crysis'le splinter cell arasında bişeyde buldum..Sonra onun rüya olduğunu farkettim ve istediğim şeyi yaptım..Yine de rüyadır o sana öyle gelmiştir diceniz ama adamın burnunu karıştırdım tüfekle ya... :D :D
Aklım Fikrim Deme Hepsini Öldür
Göl Gibi Görünebilir Ama
"O" Çöl Diyorsa Çöldür...
Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Sorunlar-Uyarılar ve Çözümleri” sayfasına dön