Telekineziye bugün başlayın..!
Moderatör: Sai
- ebubekir
- Mesajlar: 14
- Kayıt: 03 Oca 2009, 15:17
Re: Telekineziye bugün başlayın..!
ben bu şekil denedim olmadı ama kağıdı kaleme batırıp da yapınca oluyo arklara göterince elinle kalemi çevirdin diolar senin gösterdiin şekilde yapmak için ne yapmam gerekiyor?
-
zecasa2000
- Mesajlar: 2
- Kayıt: 10 Oca 2009, 12:17
Re: Telekineziye bugün başlayın..!
ben yapabiliyorum işin sırrı sadece konsantre bunu unutmayın
- Gandalf
- Mesajlar: 20
- Kayıt: 22 Ara 2008, 19:42
Re: Telekineziye bugün başlayın..!
cevap biraz geç oldu kusura bakmayın
1-)Işık masamdaki lambanın ışığı
2-)Öm atarsan sevinirim
1-)Işık masamdaki lambanın ışığı
2-)Öm atarsan sevinirim
íηаиιи...
- ddemmahum
- Mesajlar: 1533
- Kayıt: 07 Şub 2009, 11:41
Re: Telekineziye bugün başlayın..!
bende dediğini herşeyi yaptım ama hiçbişey olmadı..kağıda bakıyom hiç aldırmıo bile valla..
::Welcome to home Bruce::
- Gandalf
- Mesajlar: 20
- Kayıt: 22 Ara 2008, 19:42
Re: Telekineziye bugün başlayın..!
değerli yeni üye,, tek hedef kağıda bakmak olsaydı herkes yapardı bu işi,, tekrar dene ve çabuk pes etme.. unutma ki her başarısızlık yeni bir başarıdır 
íηаиιи...