Herşeyin Tersi Oluyor. Garip Sesler Duyuyorum...

Moderatör: Sai

Kullanıcı avatarı
ibrahimduygulu
Mesajlar: 334
Kayıt: 29 Ara, 17:31

Re: Herşeyin Tersi Oluyor. Garip Sesler Duyuyorum...

Okunmamış mesaj gönderen ibrahimduygulu »

harbiden saçmalıyosunuz bunun üç harflilerle alakası yok :D
İnanmak başarmanın yarısıdır...Bu her iş için böyledir...
muku_baba
Mesajlar: 47
Kayıt: 16 Kas, 03:58

Re: Herşeyin Tersi Oluyor. Garip Sesler Duyuyorum...

Okunmamış mesaj gönderen muku_baba »

iynx yazdı:tabi.. aslında sen yürüdüğünü zannedersin, ama cinler einsteinle dalga geçmek istedikleri için altındaki yeri hareket ettirmişlerdir... zaten sen yaşamıysun.. cinler seni kandırıyor.. :Disjhslnhslknhslk
madem çok dalga geçtin cinlerle dikkatli ol bu aralar. sana musallat olmasınlar... belliki hiç cin görmemişsin... sen yazmaya devam et bakalım...
Neron
Mesajlar: 9
Kayıt: 06 Oca, 21:03

Re: Herşeyin Tersi Oluyor. Garip Sesler Duyuyorum...

Okunmamış mesaj gönderen Neron »

arkadaslar 3harflilerin olduunu biliorm fakat onlar siz onları rahatsız etmedikten sonra sizi rahatsız etmezler ama oyle bişi olduu zaman tabiki Allah a sığınmak e dorusu =)
Kullanıcı avatarı
multiplayer1
Mesajlar: 799
Kayıt: 21 Ara, 13:11
Konum: Denizli

Re: Herşeyin Tersi Oluyor...Garip Sesler Duyuyorum...

Okunmamış mesaj gönderen multiplayer1 »

iynx yazdı:yada git cinin enerjisini em.. bi daha musallat olurlarsa, cine telekinezi uygula.
enerjisini emmek mantıklıdır ama başaramayabilirsin ya da onlar seninkini emer birden..
durumun gerçekten zor ama dayan bence 1 yıldır ugrasiosan bunlar fazla korkutmamalı insanı...
yinde sakin ol derim......
Kullanıcı avatarı
ibrahimduygulu
Mesajlar: 334
Kayıt: 29 Ara, 17:31

Re: Herşeyin Tersi Oluyor. Garip Sesler Duyuyorum...

Okunmamış mesaj gönderen ibrahimduygulu »

bencede yani ben namazımda niyazimda adamım ne işim olur 3 harflilerle ben kendim telekinezi ile uğraşıyorum ama şu zamana kadar bi zararını görmedim... yararını gördüm ama ....siz onlara dokunmayınca yani devamlı düşünmezseniz bişey olmaz merak etmeyin yani :)
İnanmak başarmanın yarısıdır...Bu her iş için böyledir...
Kullanıcı avatarı
Ulquiorra
Mesajlar: 191
Kayıt: 14 Kas, 21:43

Re: Herşeyin Tersi Oluyor. Garip Sesler Duyuyorum...

Okunmamış mesaj gönderen Ulquiorra »

Aç bilgisayarını koy Abdülsamadden Kuran-ı Çalsın odanda bakalım gelebilceklermi bi daha
''Benim yaşadığım gerçekler, başkalarının kafalarında yaratıp kurduğu hayâllerden daha gerçek." N.D.
Kullanıcı avatarı
Ulquiorra
Mesajlar: 191
Kayıt: 14 Kas, 21:43

Re: Herşeyin Tersi Oluyor. Garip Sesler Duyuyorum...

Okunmamış mesaj gönderen Ulquiorra »

amma soru sorulmuş ya (:
''Benim yaşadığım gerçekler, başkalarının kafalarında yaratıp kurduğu hayâllerden daha gerçek." N.D.
Can
Mesajlar: 9
Kayıt: 14 Oca, 16:38

Re: Herşeyin Tersi Oluyor. Garip Sesler Duyuyorum...

Okunmamış mesaj gönderen Can »

Arkadaşlar size bir olay anlatmak istiyorum.Bu yazıya tam cevap yazarken ilginç bir olay oldu.O anlık beni ürküten bir ses duydum.Bunun bilinç altımın beni kandırmasımı yoksa gerçekten 3 harflilerin benle dalgamı geçtiğini öğrenmek istiyorum.O sesi duyarken Nas suresi okumaya başladım.Ses yavaşça kesildi.Arkamdada kedim uyuyordu.Acaba o uykusunda miyavladımı diyede düşündüm.Ne olabilir.Sesli bir şekilde Allah'tan başka hiç birşeyden korkmadığımı söylüyorum.Bu yazıyı yazarkende birtakım sesler duyar gibi oldum.Acaba kendimi fazlamı kaptırdım?2 gündür telekinezi üzerine gereğinden fazla bir ilgim oluştu.Önerilerinizi bekliyorum.Teşekkürler.
Kullanıcı avatarı
iynx
Mesajlar: 234
Kayıt: 08 Ara, 03:54

Re: Herşeyin Tersi Oluyor. Garip Sesler Duyuyorum...

Okunmamış mesaj gönderen iynx »

yaw tk yı 3 harfliyle 5 harfliyle 9 harfliyle ( fetoş vs.) bağdaştırmayın.. herşey sizde biter.. siz en saf en zayıf halinizle bile bi cini sömürür yok edersiniz.. çünkü sizn enerji yapınız kendi kendini besleyen madde kökenli bir yapıyken onun böyle bir şansı yok.. her garip olayı ine cine bağlamayın.. yeteneğinize hakaret etmeyin..
Kullanıcı avatarı
fenomen
Yönetici
Yönetici
Mesajlar: 947
Kayıt: 13 Eki, 09:37

Re: Herşeyin Tersi Oluyor. Garip Sesler Duyuyorum...

Okunmamış mesaj gönderen fenomen »

o zaman cinayeti de cin le baglayin :lol: basligi cinle basliyor diimi :lol:
Chi Master Ferdi Bayramov (безконтактный бой, no contact combat,dokunmadan dovus)

Sizin veliniz ancak Allah, O'nun Peygamberi ve namaz kılan ve rükû halinde zekat veren müminlerdir. MAİDE suresi 55.
Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Sizden Gelenler” sayfasına dön