Enerji Dönüştürdüm..
- multiplayer1
- Mesajlar: 799
- Kayıt: 21 Ara 2008, 13:11
- Konum: Denizli
Re: Enerji Dönüştürdüm..
ama aslında maddeyi değil enerjiyi ışınlarız...
- iynx
- Mesajlar: 234
- Kayıt: 08 Ara 2008, 03:54
Re: Enerji Dönüştürdüm..
len boşuna kuvantum teleportasyon geyii yapmayın ışınlayın görelim.. 
- multiplayer1
- Mesajlar: 799
- Kayıt: 21 Ara 2008, 13:11
- Konum: Denizli
Re: Enerji Dönüştürdüm..
- ddemmahum
- Mesajlar: 1533
- Kayıt: 07 Şub 2009, 11:41
-
Krall100
- Mesajlar: 15
- Kayıt: 10 Mar 2008, 10:53
Re: Enerji Dönüştürdüm..
iynx dikkat et carpılcan pki bu olaydan sonra vücudunda ağrı oldu mu??iynx yazdı:arkadaşlar daha önce mikrofon tv yayını vs. bende bozdum.. ama bu sefer radyo dalgaları vücudumda söndü ve direkt elektrik olarak vücudumun solundan çarptı beni.. :D galiba teslanın yüksek frekansla çalışırken niye elini cebine soktuğunu şimdi anladım... :D
- ddemmahum
- Mesajlar: 1533
- Kayıt: 07 Şub 2009, 11:41
Re: Enerji Dönüştürdüm..
iynx uzun zamandır yok ortalıkta cevap vereceğini sanmıyorum :)
::Welcome to home Bruce::
-
tes1907
- Mesajlar: 208
- Kayıt: 29 Mar 2009, 12:00
- Yaşadığınız İl: 32 Isparta
Re: Enerji Dönüştürdüm..
bende ellerimle vazoyu yere atarak vazo kırabiliyorum ellerimdeki enerji işte :D
"Asla vazgeçme ve hayallerini takip et " Bu bir avuç cesareti kalbine yerleştir. unutma yarına onunla varacaksın..!
Ruhmu saran alevle yükselmeliyim ancak. Dik başlı siyah köpek, beni bekliyor olacak..!
By T€$
Timuçin €mre $en
Ruhmu saran alevle yükselmeliyim ancak. Dik başlı siyah köpek, beni bekliyor olacak..!
By T€$
Timuçin €mre $en
-
netenes
Re: Enerji Dönüştürdüm..
ben elimi televizyona koyuyom tam açılıcakken kapanıyo cıp cıp bidaha gidiyo genelde de baya geç açılmasını sağlıyorum görüntü falan baya gelmiyo
- archipallium
- Mesajlar: 433
- Kayıt: 21 Mar 2009, 22:28
Re: Enerji Dönüştürdüm..
ben genelde pc basındayım ve forumdaki yazıları okurken gaza gelip bilgisayara bisiler yapmaya calısıorm en son pc nin ses kartı driverleri yüklü olmasına ragmen ses gelmiyodu format attım bende :D
Buruk bir zafer kazanmak kadar iyi bi o kadarda kötü bi durum benimki!!
-
- Benzer Konular
- Cevaplar
- Görüntüleme
- Son mesaj
-
- 3 Cevaplar
- 6828 Görüntüleme
-
Son mesaj gönderen KineticEnergy
-
- 2 Cevaplar
- 1556 Görüntüleme
-
Son mesaj gönderen Budray
-
- 4 Cevaplar
- 1165 Görüntüleme
-
Son mesaj gönderen yusufgezer1997__
-
-
Yeni mesaj Enerji Yönlendirme (Pratik, Faydalı ve Eğlenceli)
gönderen Budray » » forum Telekinezi Nedir? - 8 Cevaplar
- 3989 Görüntüleme
-
Son mesaj gönderen Mer.01
-
-
-
Yeni mesaj Telekinezi yaparken çok enerji harcıyorum
gönderen Msragur » » forum Sorunlar-Uyarılar ve Çözümleri - 2 Cevaplar
- 1317 Görüntüleme
-
Son mesaj gönderen TTT
-