Enerji Dönüştürdüm..
-
the ULTIMATE
- Mesajlar: 513
- Kayıt: 15 Tem 2009, 23:28
- Yaşadığınız İl: 6 Ankara
- Burcunuz: Oğlak Burcu: 22 Aralık-21 Ocak
- Cinsiyetiniz: Erkek
- Konum: Ankara
- İletişim:
Re: Enerji Dönüştürdüm..
xD xD herkeslerden saklıyodum bunu.. ama baktım herkes bişeyini paylaşmış, ben de açıklayım demiştim.. =D keramet anten de o zaman...?? :/ =D
[i]İGLOTUS PARAPSİKOLOJİ VE SEMİNER TOPLULUĞU[/i]
Parapsikoloji TÜRKİYE: www.facebook.com/groups/telekinezzi
Skype: the.ultimate06
GSM: 554 982 3654
Ankara buluşmaları ve daha birçok şey için Parapsikoloji TÜRKİYE Facebook sayfasına bekleriz.
Parapsikoloji TÜRKİYE: www.facebook.com/groups/telekinezzi
Skype: the.ultimate06
GSM: 554 982 3654
Ankara buluşmaları ve daha birçok şey için Parapsikoloji TÜRKİYE Facebook sayfasına bekleriz.
- DARK
- Mesajlar: 91
- Kayıt: 03 Nis 2010, 13:40
- Konum: DeRKeN
Re: Enerji Dönüştürdüm..
ya kardeş alakası yok dediğinin elektirik çarpmasıyla ilgilisiyle fln bizim köyde de öle oluyo kapıyı kapatınca karıncalanıyo yayaın yani onla lakası yok bence boşuna sevindin :D
TeLeKiNeZi Trabzon =) iletişim summer_garden61@hotmail.com The[RaP]ZoNLee
-
rookie
- Mesajlar: 64
- Kayıt: 18 Ara 2010, 17:18
Re: Enerji Dönüştürdüm..
Ben enerji cekmeye calısınca odadaki ampulun voltajı azalıo :D bi tek o oluo sonra televizyon cızırdıo
-
LightMagic
- Mesajlar: 149
- Kayıt: 12 Kas 2010, 11:12
- Konum: Bursa
Re: Enerji Dönüştürdüm..
andaccoban sacma sacma yorumlar yapıp konuyu kirletme .. Arkadaşım hemen açıklık getireyim bildiğim için .. Mesela bir kaydıraktan kayarken bazen demir yerler sizi çarpabilir veya bir insana dokundugunuzda elektrik carpar ... Bunun nedenı : Beynimiz herseyi o kadar hızlı ve sorunsuz sekilde yaparki , bu hız vicudumuzda bazen elektrik uretımıne sebep olur ... Vicudumuz elektriği geçirdiği için başka bir insana veya maddeye ( özelliğe toprağa ) geçiririz ... Fakat bu vicudumuzdaki elektrik dier elektrikten biraz farklıdır bunu arastırabılırsınız acıklamak uzun surer ... Radyo dalgaları beynın hissebilecegi bir enerji yayar ve beyin bu dalgaları algılamaya çalışır , bu esnada enerji vicudumuza geçer ... İşte tam bu esnada ( beynin daha onceden anlattığım gibi enerji uretmiş ve bir eşyaya geçmediyse bu enerji ) radyo dalgaları ile vicudunun enerjisi ( + , - ) zıt ise
Enerjinin yoğun olduğu yerde çaat :D umarım anlatabilmişimdir.. Anlamadığın bir yer olursa sor anlatmaya çalışırım :)
Enerjinin yoğun olduğu yerde çaat :D umarım anlatabilmişimdir.. Anlamadığın bir yer olursa sor anlatmaya çalışırım :)
- Kuzey*
- Mesajlar: 81
- Kayıt: 28 Kas 2010, 13:05
- Yaşadığınız İl: 33 Mersin
- Konum: İstanbul
Re: Enerji Dönüştürdüm..
hey maşşAllah.dejil yazdı:bende çok oluyor sınıfa girdim florasanlar patladı
Aref'in şovlarını unutup kendinize odaklanın.
- jargon
- Mesajlar: 83
- Kayıt: 22 Eki 2010, 21:58
- Konum: Eskişehir & Antalya Hattı
Re: Enerji Dönüştürdüm..
Buna Bittim Abi:D Adam Üstad Her Ağızdan Herkez Birşey Sallıyo En Güzel Cevabı Vermiş Arkadaşandaccoban yazdı:ben osurunca amerikada kasırga çıkıo:D
Fantastik Dünyamdaki Skolastik Düşünceler [Jargon]
Kimseye Birşeyi Anlatıpta Güvenme Çünkü Başkasınında Bir Güvendiği Vardır
Kimseye Birşeyi Anlatıpta Güvenme Çünkü Başkasınında Bir Güvendiği Vardır
-
Firenx
- Mesajlar: 9
- Kayıt: 09 Oca 2011, 08:46
Re: Enerji Dönüştürdüm..
yavaş salla :Ddejil yazdı:bende çok oluyor sınıfa girdim florasanlar patladı
-
criminal_1994
- Mesajlar: 974
- Kayıt: 23 May 2009, 00:33
- Konum: Eskişehir
Re: Enerji Dönüştürdüm..
Arkadaşlar artık uyarı yapmanın zamanı geldi.Forumu alaya alan hiç sallamayan hatta dalga geçmek stres atmak için kullanan arkadaşları son kez uyarıyorum.Burası ciddi bir forumdur yapan vardır yapamayan vardır öğrenmeye çalışan vardır.Herkeze saygı duymalıyız.İnanmıyorsanız bile araştırırken yada yorum yaparken ciddi olunuz.Yıl 2011 hala işin dalgasındasınız bazı şeyleri aşmanın zamanı gelmedi mi?
"Cennette yaşamak üzere yaratılmıştık ve cennet bize hizmet etmek için düzenlenmişti. Sonra bir şeyler oldu ve yazgımız değiştirildi; cennetin yazgısında da bir değişiklik oldu mu, bu hiçbir yerde belirtilmiyor.." Franz Kafka
- cnerercan
- Mesajlar: 24
- Kayıt: 16 Şub 2011, 22:45
Re: Enerji Dönüştürdüm..
:D
bencede hele gene şu sınıfa girdim dlorasanlar patladıya koptum xD xD xDé
ama cidden inanmıyorsanız en azından inananların şevk'ini kırmayın!
bencede hele gene şu sınıfa girdim dlorasanlar patladıya koptum xD xD xDé
ama cidden inanmıyorsanız en azından inananların şevk'ini kırmayın!
-
- Benzer Konular
- Cevaplar
- Görüntüleme
- Son mesaj
-
- 3 Cevaplar
- 6826 Görüntüleme
-
Son mesaj gönderen KineticEnergy
-
- 2 Cevaplar
- 1556 Görüntüleme
-
Son mesaj gönderen Budray
-
- 4 Cevaplar
- 1165 Görüntüleme
-
Son mesaj gönderen yusufgezer1997__
-
-
Yeni mesaj Enerji Yönlendirme (Pratik, Faydalı ve Eğlenceli)
gönderen Budray » » forum Telekinezi Nedir? - 8 Cevaplar
- 3989 Görüntüleme
-
Son mesaj gönderen Mer.01
-
-
-
Yeni mesaj Telekinezi yaparken çok enerji harcıyorum
gönderen Msragur » » forum Sorunlar-Uyarılar ve Çözümleri - 2 Cevaplar
- 1317 Görüntüleme
-
Son mesaj gönderen TTT
-