Tüm Kinezi Çeşitleri [24 ADET]

kinezi çeşitleri, tüm kinezi çeşitleri, biyokinezi, telekinezi, terrakinezi, sonokinezi, nekrokinezi, pyrokinezi, aerokinezi, elektrokinezi, hidrokinezi, magnetokinezi, gyrokinezi, termokinezi, cryokinezi, psikokinezi

Telekinezi nasıl yapılır? Telekinezi teknikleri, kaşık nasıl bükülür? Kinezinin maddeye tesiri ve Telekinezi hakkında bilmek istedikleriniz Telekinezi Nedir?
Kullanıcı avatarı
multiplayer1
Mesajlar: 799
Kayıt: 21 Ara, 13:11
Konum: Denizli

Re: Tüm Kinezi Çeşitleri [24 ADET]

Okunmamış mesaj gönderen multiplayer1 »

yapan var mı yok mu bilmiyorum..ama çoğu kinezi çeşitinin nette videosu yok.Herkes sözle yapabiliyorum dediği için kimse kanıtlayamıyo yaptığını...ama umarım biyerlerde birkaç kişi yapabiliyodur...
Kullanıcı avatarı
cagadas
Mesajlar: 20
Kayıt: 23 Mar, 22:27
Konum: Karşı apartmanın karşısı

Re: Tüm Kinezi Çeşitleri [24 ADET]

Okunmamış mesaj gönderen cagadas »

biyokineziyi kısmen başardım diyebilirim eskiden değemediğim yerlere yani 1,2 haftaki yerlere kendimi sıkmadan normal bir şekilde değiyorum
tes1907
Mesajlar: 208
Kayıt: 29 Mar, 11:00
Yaşadığınız İl: 32 Isparta

Re: Tüm Kinezi Çeşitleri [24 ADET]

Okunmamış mesaj gönderen tes1907 »

bende biyokineziye başlayacağım tekvandoda çok işime yarayacak =)
"Asla vazgeçme ve hayallerini takip et " Bu bir avuç cesareti kalbine yerleştir. unutma yarına onunla varacaksın..!
Ruhmu saran alevle yükselmeliyim ancak. Dik başlı siyah köpek, beni bekliyor olacak..!

By T€$
Timuçin mre $en
zarduk
Mesajlar: 2
Kayıt: 07 Nis, 19:41

Re: Tüm Kinezi Çeşitleri [24 ADET]

Okunmamış mesaj gönderen zarduk »

Merhaba. Arkadaşlar ben cyrokinezi çalışıyorum. Fakat şöyle bir durum var. Termometreyi odaya koydum 19 dereceydi. Odayı soğuttuğumu hayal ettim. 4-5 dakika sonra termometreye baktığımda 29 dereceyi gösteriyordu. Ters etki yaptı herhalde :D . Bunu nasıl kontrol edeceğim ?

Birde duş alırken sıcak su tenimi yakıyor. Soğuğu düşündüğümde yakmıyor. Kendimi salınca tekrar yakmaya başlıyor.
Kullanıcı avatarı
Sai
Yönetici
Yönetici
Mesajlar: 1687
Kayıt: 09 Şub, 21:42
Yaşadığınız İl: 54 Sakarya
Burcunuz: Aslan Burcu: 23 Temmuz-22 Ağustos
Cinsiyetiniz: Erkek

Re: Tüm Kinezi Çeşitleri [24 ADET]

Okunmamış mesaj gönderen Sai »

1. belki ters tepki yapıyordur
2.psikolojiktir ateşin elimizi yakmamamızı istersek yakmaz
zarduk
Mesajlar: 2
Kayıt: 07 Nis, 19:41

Re: Tüm Kinezi Çeşitleri [24 ADET]

Okunmamış mesaj gönderen zarduk »

2. söylediğini deniyorum ama beceremiyorum. Sıcak suda oluyor sadece. Bugün aklıma şöyle birşey geldi. İlk önce odadaki soğuğu vücuduma alığım için oda ısınıyor olabilir mi ?
utku_tahan
Mesajlar: 19
Kayıt: 28 Mar, 17:22

Re: Tüm Kinezi Çeşitleri [24 ADET]

Okunmamış mesaj gönderen utku_tahan »

multiplayer1 bişey sorcam bn daha yeni sayılırım bu yazdıgın seyler nasıl yapılıyo yani nei hayal etcez de yapcaz bunları
kerem20
Mesajlar: 2
Kayıt: 21 Nis, 15:01

Re: Tüm Kinezi Çeşitleri [24 ADET]

Okunmamış mesaj gönderen kerem20 »

arkadaşlar ben bunu 2 aydır araştırıyorum ve aslında şöyle düşünüyordum;

vay bee arkdaşları etkilerim btn kızlar bnmle çıkar ,insanlar benden korkar vs.


ama şimdi bunun ciddi ve disiplin gerektiren bir iş olduğunu anladım


bana birisi bi şekilde bunları anlatabilirmi
çünkü bunu öğrenemem bi kaç örnekle geliştirebilirim
kerem20
Mesajlar: 2
Kayıt: 21 Nis, 15:01

Re: Tüm Kinezi Çeşitleri [24 ADET]

Okunmamış mesaj gönderen kerem20 »

arkadaşlar ben bunu 2 aydır araştırıyorum ve aslında şöyle düşünüyordum;

vay bee arkdaşları etkilerim btn kızlar bnmle çıkar ,insanlar benden korkar vs.


ama şimdi bunun ciddi ve disiplin gerektiren bir iş olduğunu anladım


bana birisi bi şekilde bunları anlatabilirmi
çünkü bunu öğrenemem bi kaç örnekle geliştirebilirim
Kullanıcı avatarı
SuyuNKaLßi
Mesajlar: 103
Kayıt: 10 Mar, 23:27
Konum: istanbuL

Re: Tüm Kinezi Çeşitleri [24 ADET]

Okunmamış mesaj gönderen SuyuNKaLßi »

Kibir oLan qücünüde yitirtir böyLe düşünmemeLisin..
Suratımda her suç ayrı bir imza..Benmişim kendime en büyük ceza..!
Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Telekinezi Nedir?” sayfasına dön