Psikokinezi (Pk)

Telekinezi Nasıl Yapılır? Telekinezi Teknikleri, Telekinezi için Yapılması Gerekenler...
Kullanıcı avatarı
fenomen
Yönetici
Yönetici
Mesajlar: 947
Kayıt: 13 Eki, 09:37

Re: Psikokinezi (Pk)

Okunmamış mesaj gönderen fenomen »

arkadaslar ben aslinda cehalet arkadasimizin buldugu teknikle ben hic birnenerji olmadan sadece dusunce gucuyle cismi haraket etdirdim cok etkili sey insallah bir haftaya kadar siteye paylasicaz.ama made for cehalet
Chi Master Ferdi Bayramov (безконтактный бой, no contact combat,dokunmadan dovus)

Sizin veliniz ancak Allah, O'nun Peygamberi ve namaz kılan ve rükû halinde zekat veren müminlerdir. MAİDE suresi 55.

Kullanıcı avatarı
dramakolimelan
Mesajlar: 166
Kayıt: 09 Şub, 22:33

Re: Psikokinezi (Pk)

Okunmamış mesaj gönderen dramakolimelan »

hazır paylaşcaz demişken..
sayın fenomen bey; sevgili crisciğimizin insanı şaşkınlıktan yerin dibine geçiren sora feyk olduğunu örenip ne salakmışım dedirten videoları yerine sitede kendini anlata anlata bitiremeyen arkadaşların videolarını koysanız çok faydalı olur gibime geliyo...gereğinin yapılmasını talep ediorum pliz :mrgreen:
Kullanıcı avatarı
multiplayer1
Mesajlar: 799
Kayıt: 21 Ara, 13:11
Konum: Denizli

Re: Psikokinezi (Pk)

Okunmamış mesaj gönderen multiplayer1 »

zaten bol bol paylaşılıyoo ibrahimduygulu arkadaşımız fenomen abimiz sürekli videolarını bizle paylaşıyo bende koycam yakında tam takım olcaz xD
cehalet
Mesajlar: 301
Kayıt: 20 Eyl, 21:06

Re: Psikokinezi (Pk)

Okunmamış mesaj gönderen cehalet »

dramakolimelan yazdı:hazır paylaşcaz demişken..
sayın fenomen bey; sevgili crisciğimizin insanı şaşkınlıktan yerin dibine geçiren sora feyk olduğunu örenip ne salakmışım dedirten videoları yerine sitede kendini anlata anlata bitiremeyen arkadaşların videolarını koysanız çok faydalı olur gibime geliyo...gereğinin yapılmasını talep ediorum pliz :mrgreen:
belkide böyle düşünüp bize güvenmediğiniz için bazı şeyleri size geç haber veriyoruzdur ;) bize değil kendinize güvenin kendiniz ilerleyin.daha sonra gerekirse keşiflerimizi paylaşırız.fenomen teknik için biraz daha bekleyelim dostum önce gevşemeyi öğretmemiz gerekecek sanırım :) ;)
Sınanıyorsunuz...
Kullanıcı avatarı
iynx
Mesajlar: 234
Kayıt: 08 Ara, 03:54

Re: Psikokinezi (Pk)

Okunmamış mesaj gönderen iynx »

vazgeçmek yok beyler.. :D

Kullanıcı avatarı
multiplayer1
Mesajlar: 799
Kayıt: 21 Ara, 13:11
Konum: Denizli

Re: Psikokinezi (Pk)

Okunmamış mesaj gönderen multiplayer1 »

iliklerimize kadar inanmalıyız xD
Kullanıcı avatarı
ddemmahum
Mesajlar: 1533
Kayıt: 07 Şub, 11:41

Re: Psikokinezi (Pk)

Okunmamış mesaj gönderen ddemmahum »

dramakolimelan yazdı:hazır paylaşcaz demişken..
sayın fenomen bey; sevgili crisciğimizin insanı şaşkınlıktan yerin dibine geçiren sora feyk olduğunu örenip ne salakmışım dedirten videoları yerine sitede kendini anlata anlata bitiremeyen arkadaşların videolarını koysanız çok faydalı olur gibime geliyo...gereğinin yapılmasını talep ediorum pliz :mrgreen:

bende bi kaç tane psi wheel videosu çektim..kendi videolarım..ama telefondan yani format 3gp.. onu pc formatına çevirebilirsem siteye ya da youtube a koyacam inş..
::Welcome to home Bruce::
Kullanıcı avatarı
multiplayer1
Mesajlar: 799
Kayıt: 21 Ara, 13:11
Konum: Denizli

Re: Psikokinezi (Pk)

Okunmamış mesaj gönderen multiplayer1 »

ddemmahum yazdı:
dramakolimelan yazdı:hazır paylaşcaz demişken..
sayın fenomen bey; sevgili crisciğimizin insanı şaşkınlıktan yerin dibine geçiren sora feyk olduğunu örenip ne salakmışım dedirten videoları yerine sitede kendini anlata anlata bitiremeyen arkadaşların videolarını koysanız çok faydalı olur gibime geliyo...gereğinin yapılmasını talep ediorum pliz :mrgreen:

bende bi kaç tane psi wheel videosu çektim..kendi videolarım..ama telefondan yani format 3gp.. onu pc formatına çevirebilirsem siteye ya da youtube a koyacam inş..
total video converter programını öneririm...int.'te full versiyonu var..
Kullanıcı avatarı
ddemmahum
Mesajlar: 1533
Kayıt: 07 Şub, 11:41

Re: Psikokinezi (Pk)

Okunmamış mesaj gönderen ddemmahum »

ok..bende vardı bi deneyim.
::Welcome to home Bruce::
Kullanıcı avatarı
dramakolimelan
Mesajlar: 166
Kayıt: 09 Şub, 22:33

Re: Psikokinezi (Pk)

Okunmamış mesaj gönderen dramakolimelan »

yukarda bi yorum okudum..ben sadece bi şekilde istekte bulundum,,kendi videolarınızada koysanız hoş olur die öneride bulundum..hemen yanlış anlaşılıo yahu yanlış anlamayın..bütün samimi duygularımla yazı yazıorum herkes bi fesatlık arıo yabmayın bunu yahu :oops:

Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Telekinezi Teknikleri” sayfasına dön