KONSANTRE SORUNU YAŞAYANLAR....

Telekinezi Nasıl Yapılır? Telekinezi Teknikleri, Telekinezi için Yapılması Gerekenler...
Kullanıcı avatarı
ibrahimduygulu
Mesajlar: 334
Kayıt: 29 Ara, 17:31

KONSANTRE SORUNU YAŞAYANLAR....

Okunmamış mesaj gönderen ibrahimduygulu »

Size hem fiziken ben ruhen hemde telekinezi olarak yardımcı olacak bi teknik önercem... kişi hiç konsantre olamıyor ise SAĞLIKLI YAŞAM İÇİN , RUH SAĞLIĞI İÇİN , TELEKİNEZİ İÇİN SPOR YAPMASINI ÖNERİYORUM ;) sporun psikolojik faydaları arasında yer alan bi maddede şöyle diyor SPOR İNSANIN YAPACAĞI İŞE DAHA ÇABUK VE DAHA OLUMLU ŞEKİLDE KONSANTRE OLMASINI ADAPTE OLMASINI SAĞLIYOR. örneğin spor yaptığımda başıma gelen şeyi anlatayım size mp3 çalar elimde tutuyodum hava soğuktu çok değil ama insan boş durursa titreyecek derecede elimde mp3 çalar dinleyerek koşuyodum tempolu bi şekilde insan terler ama ellerim kalorifer gibi yanıyodu elimi tutuyodum soğuktu buz gibi arkadaşımın yüzüne doğru uzaktan elimi tuttuğumda elimin bi saç kurutma makinası gibi üflediğini söyledi... sıcak üfürüyomuş :D ayrıca mp3 çalarımın pili şarjlı pillerden ben bi tane dolu pille 8 saat açık dursun anca biter ama 4 km koşmuşum yaklaşık 40 dk felandı heralde pil fuldü oturdum bi baktım mp3 çaların pili bitti...sonra eve gittim herzamanki çalışmamı yaptım çok güzel bi adapte olmuştu ;) yani deneyimim sayesinde sizede önerebiliyorum .... isteyen yapar ;) tabi zaten koşu sırasında konsantre olmuş oluyosunuz bi bakıma telekinezi egzersizi ama yinede eve gidince normal çalışmanızı yapmanızı öneririm ;) BU OLAYI SİZE NELER OLACAĞINI BİLGİLENDİRMEK AMAÇLI ANLATTIM ;)
İnanmak başarmanın yarısıdır...Bu her iş için böyledir...
Kullanıcı avatarı
multiplayer1
Mesajlar: 799
Kayıt: 21 Ara, 13:11
Konum: Denizli

Re: KONSANTRE SORUNU YAŞAYANLAR....

Okunmamış mesaj gönderen multiplayer1 »

harfiyen katılıyorum iyi bir konu olmuş
Kullanıcı avatarı
ibrahimduygulu
Mesajlar: 334
Kayıt: 29 Ara, 17:31

Re: KONSANTRE SORUNU YAŞAYANLAR....

Okunmamış mesaj gönderen ibrahimduygulu »

saolasın kardeş ;)
İnanmak başarmanın yarısıdır...Bu her iş için böyledir...
Kullanıcı avatarı
ddemmahum
Mesajlar: 1533
Kayıt: 07 Şub, 11:41

Re: KONSANTRE SORUNU YAŞAYANLAR....

Okunmamış mesaj gönderen ddemmahum »

sağol ;)
::Welcome to home Bruce::
Kullanıcı avatarı
dramakolimelan
Mesajlar: 166
Kayıt: 09 Şub, 22:33

Re: KONSANTRE SORUNU YAŞAYANLAR....

Okunmamış mesaj gönderen dramakolimelan »

şarjlı pilin ömrü kısa kardeş :mrgreen: 5defa 8saat kullanırsın sora yarılanmaya başlar ömrü :lol: sora bi bakmıssın artık 40dkda bir şarj et beni dio..en kalitelisi bile aynı bunların beh :roll: :mrgreen:
Kullanıcı avatarı
ibrahimduygulu
Mesajlar: 334
Kayıt: 29 Ara, 17:31

Re: KONSANTRE SORUNU YAŞAYANLAR....

Okunmamış mesaj gönderen ibrahimduygulu »

kardeş istersen kargo ile yollayım pilleri pillere bi bak ;) benim pillerim normalde böyle gidiyor madem öyle onuda geçtim telefonumun bataryası da düştü 7 gün gece gündüz giden c250 samsung 5 güne düştü ... onuda geçtim ben o pili elimde tutmadan hala 8 saat gidebiliyo yani ben normal hali ile o zamanki halini karşılaştırdım ben malmıyım yoksa buraya onu yazayım bi düşün istersen insan karşılaştırma yapmasa normalle anormalliği buraya neden yazsın ;) yalan olduğunu yanlış olduğunu hemen anlıycak arkadaşlar var ama lütfen böyle yorumlarınızı kendinize saklayın senin inançla alakalı bi sorunun olduğu için böyle düşünüyosun ;) neyse tekrar söyleyim bunun gibi inanç olmayan yorumları kendinize saklayın illa söylüycem diyosanız ekleyin beni ibrahim-duygulu@hotmail.com online söyleyin bende size anlatıyım durumu yani bilmeden konuşmayın lütfen rica ediyorum...
İnanmak başarmanın yarısıdır...Bu her iş için böyledir...
Kullanıcı avatarı
ibrahimduygulu
Mesajlar: 334
Kayıt: 29 Ara, 17:31

Re: KONSANTRE SORUNU YAŞAYANLAR....

Okunmamış mesaj gönderen ibrahimduygulu »

he pilleri yollayım diyorum kargo parasını sen çekeceksin ;) :)
İnanmak başarmanın yarısıdır...Bu her iş için böyledir...
Kullanıcı avatarı
multiplayer1
Mesajlar: 799
Kayıt: 21 Ara, 13:11
Konum: Denizli

Re: KONSANTRE SORUNU YAŞAYANLAR....

Okunmamış mesaj gönderen multiplayer1 »

bataryaların pillerin boşalıp dolması telekinetikler için normal bir olaydır..ama enerjini kontrol etmeyi tam anlamıyla başardığında böyle bir sorunlar karşılaşmayacağını düşünüyorum ki bende ilk başlarda yaşıodum bunu ama ilerledikçe bu sorunum azaldı ve sonunda yok oldu...
Kullanıcı avatarı
ibrahimduygulu
Mesajlar: 334
Kayıt: 29 Ara, 17:31

Re: KONSANTRE SORUNU YAŞAYANLAR....

Okunmamış mesaj gönderen ibrahimduygulu »

evet bende öyle diye düşünüyorum örneğin önceden elektrik voltajlar aşırı derecede oynuyodu şimdi azaldı.. yavaş yavaş enerji kontrol etme işi senin eline geçiyo .. şimdi çok istersem voltajları düşürmeyi odaklanınca düşüyorum ;) güzel yani multi kardeş abi de demek istiyorum 21 yaşındaymışsın ben 18 yaşındayım ;)
İnanmak başarmanın yarısıdır...Bu her iş için böyledir...
Kullanıcı avatarı
multiplayer1
Mesajlar: 799
Kayıt: 21 Ara, 13:11
Konum: Denizli

Re: KONSANTRE SORUNU YAŞAYANLAR....

Okunmamış mesaj gönderen multiplayer1 »

ibrahimduygulu yazdı:evet bende öyle diye düşünüyorum örneğin önceden elektrik voltajlar aşırı derecede oynuyodu şimdi azaldı.. yavaş yavaş enerji kontrol etme işi senin eline geçiyo .. şimdi çok istersem voltajları düşürmeyi odaklanınca düşüyorum ;) güzel yani multi kardeş abi de demek istiyorum 21 yaşındaymışsın ben 18 yaşındayım ;)
sen bu olayı aşmışsın ne güzel.bende mesajı bunu anlayamayanlar aşamayanlar için yazdım
Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Telekinezi Teknikleri” sayfasına dön