Psi-Pet Yardım ?

Moderatör: Sai

dngsz
Mesajlar: 391
Kayıt: 14 Şub, 12:27
Konum: suz (:

Psi-Pet Yardım ?

Okunmamış mesaj gönderen dngsz »

Psi-Pet i bilen varmı ?
Bazı sitelerde okudum denedim.. heralde oldu bi bilgisi olan varsa paylaşabilirmi ?
Psi-Ball ile kendi hayvanımızı oluşturuyoruz... Olayı anladım Flex adında bi kartalım var ama oldumu olmadımı bilmiyorum :S bi yardım edin
Gerçekciyim , ulaşamıcaksam hayaller kuramam..
Peki sen bilirmisin , o kadar beden varken sadece seni arzulamak..
Kullanıcı avatarı
multiplayer1
Mesajlar: 799
Kayıt: 21 Ara, 13:11
Konum: Denizli

Re: Psi-Pet Yardım ?

Okunmamış mesaj gönderen multiplayer1 »

bu işle ben de uğraşıyom...ama daha tam yapamadım...Yapmanın çok zor olduğuun duymuştum..kartalı nası yaptın?bide telekinezide ne kadar ileri seviyedessin?
ben ilk olarak bi hamster yapmayı denemiştim biraz biraz oluşmaya başlamıştı..hatta hamster'ıma psi whell dödürmeye çalışmıştım sadece yarım tur başarabildi...Olduğunu anlamak için hayvanını kullancaksın eğer kullanabiliyosan olmuştur...hayvanının oluştuğunu hissediyor ama onu kullanamıyorsan hayvanının kontrolünü kaybetmişsin demektir bu yüzden yeniden bi hayvan yapman gerekebilir....
ugurcan
Mesajlar: 27
Kayıt: 14 Şub, 18:36

Re: Psi-Pet Yardım ?

Okunmamış mesaj gönderen ugurcan »

Şimdi sizlere kendi yöntemimle psi pet yapımını anlatıcam. Katkılarından dolayı knsptk'e Teşekkür ederim

Eeee... Artık başlayalım... Ama başlamadan önce benim olmazsa olmazlarım olan bazı şartlar var... Bu şartları sağlamalısınız....

1-Karanlık ancak imkan varsa gece lambası ile aydınlatılmış ortam.

2-Rahat bir yatak, veya kanepe çekyat fark etmez rahatça sırtüstü uzanabileceginiz her yer.

3-SESSİZLİK. En önemli şart.



Evet tüm şartları sağladığımıza göre artık petimizi yapmaya başlayabiliriz. Ancak öncelikle bir şeye değinmek istiyorum.

Psi pet diye adlandırdığımız bu yöntem aslında enerjiye şekil vermek ve enerjimize bir merkez oluşturmaktır.Yani yaratmak kelimesini duymayı ASLA DUYMAK İSTEMİYORUZ...

Artık başlayalım..

Rahatça uzandıktan sonra ellerimizi psi ball pozisyonunda tutun ve bir psi ball yapın. Psi ball petimizin yumurtası olacak. Psi ball'ımızı yaptıktan sonra seçtiğimiz elent ile besliycez. Peki nasıl olacak bu beslenme

Su:Havadaki nem oranının gittikçe düştüğünü ve psi ball'ın nemi çektiğini hissedin. Ellerinizde bir ıslaklık hissedene kadar devam.

Ateş:Size en yakın ısı kaynağından ısı alıyorsunuz psi ball tüm ısıyı emiyor elleriniz ısınıyor öylle bi ısı ki tıpkı sevgi gibi (saççma oldu ama )

Hava:Ben genelde hava kullanırım hava kullanmak en kolay elementtir.BUlundugumuz ortamdaki havanın enerjisinin sürekli küçüldüğünü küçüldükçe de yoğunlaştığını hissedin elleriniz arasında yoğunluğu hissedene kadar devam edin.

Eğer kendinizden bir yetenek katıcaksanız o yetenekten ufacık bi parçanın psi ball içine aktığını düşleyin...Düşlemekle kalmayın yaşayın. Örneğin ben şifacılık kattım biraz.

Ayrıca aura gören arklar petini aurasıyla aynı renk yaparsa konsantrasyon açısından iyi olur

Artık pet oluşmaya başlıyor.. yavaş yavaş sanki psi-ball bi anne rahmiymiş gibi... Tüm gelişim evrelerini gözlerinizde canlandırın....

Artık enerji pet'in içine sığmıyor ve psi ball titremeye başlıyor bu psi ball bu kadar fazla enerji taşıyamaz... Enerji o kadar yoğunlaşıyor ki Psi-bal(yumurta) enerji patlamasıyla çıtırıyor ve petiniz içinden çıkıyor ve avcunuza düşüyor... Veya ilk an nasıl imgelerseniz öyle yani direk büyük de doğabilir ama ççok fazla enerji gerekli.....

Eveeet artık pet'imiz doğdu tabi petin cismi ismi sizin seçiminize kalmış.. Mesela benimki bir lemur Adı SoSo uçabilir şifacılık yapabilir...vsvs eğitime ve sevgiye bağlı

Bu ilgk geceniz petinize iyi davranın hemen zıbarıp yatmak yerine ona gelecek planlarınızı anlatın.... Sevgiden aşktan bahsedin ona olan sevginizden bahsedin..... Unutmayın o siz, siz o
o artık sizin enerji merkeziniz sizin enerjinizden yalnızca ilk birkaç gün bişeyler eksiltir sonra kendi enerjisi olur.. (NOT: Alıntıdır)
ugurcan
Mesajlar: 27
Kayıt: 14 Şub, 18:36

Re: Psi-Pet Yardım ?

Okunmamış mesaj gönderen ugurcan »

Malesef daha psi-ball bile yapamıyorum :)
Kullanıcı avatarı
multiplayer1
Mesajlar: 799
Kayıt: 21 Ara, 13:11
Konum: Denizli

Re: Psi-Pet Yardım ?

Okunmamış mesaj gönderen multiplayer1 »

tşk ederim teknik için bu kadar ayrıntılı bilmiyodum istersen bunu ayrı bi konu olarak paylaş...
ugurcan
Mesajlar: 27
Kayıt: 14 Şub, 18:36

Re: Psi-Pet Yardım ?

Okunmamış mesaj gönderen ugurcan »

Önemli değil zaten konu açmayı düşünüyodum bunla ilgili ama konu açmayı bulamıynca uygun bi yere yazim dedim :)
Kullanıcı avatarı
multiplayer1
Mesajlar: 799
Kayıt: 21 Ara, 13:11
Konum: Denizli

Re: Psi-Pet Yardım ?

Okunmamış mesaj gönderen multiplayer1 »

açtım bile seden de alıntı yaptığımı yazdım...bunu emek çalmak olarak görme çünkü kendi çabalarımıda içine kattım...zaten isminide yazdım konunun altınaa...
ugurcan
Mesajlar: 27
Kayıt: 14 Şub, 18:36

Re: Psi-Pet Yardım ?

Okunmamış mesaj gönderen ugurcan »

açmışlar bile
ugurcan
Mesajlar: 27
Kayıt: 14 Şub, 18:36

Re: Psi-Pet Yardım ?

Okunmamış mesaj gönderen ugurcan »

açmışsın =))
dngsz
Mesajlar: 391
Kayıt: 14 Şub, 12:27
Konum: suz (:

Re: Psi-Pet Yardım ?

Okunmamış mesaj gönderen dngsz »

O yazıyı aldığın site de çok ayrıntıyla anlatılıyo xD
Gerçekciyim , ulaşamıcaksam hayaller kuramam..
Peki sen bilirmisin , o kadar beden varken sadece seni arzulamak..
Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Sizden Gelenler” sayfasına dön