Psi Pet Hakkında (a.k.a) Anpsi, Psi Animal

Telekinezi Nasıl Yapılır? Telekinezi Teknikleri, Telekinezi için Yapılması Gerekenler...
SIRUZ
Mesajlar: 393
Kayıt: 31 Oca, 21:34
Yaşadığınız İl: 30 Hakkâri
Burcunuz: Koç Burcu: 21 Mart-20 Nisan
Cinsiyetiniz: Belirtmedi

Re: Psi Pet Hakkında (a.k.a) Anpsi, Psi Animal

Okunmamış mesaj gönderen SIRUZ »

sen okumadınki adam gibi yazımı :D kalem masadan tut KAFAMI da oynatır.. .D!!!!
criminal_1994
Mesajlar: 974
Kayıt: 22 May, 23:33
Konum: Eskişehir

Re: Psi Pet Hakkında (a.k.a) Anpsi, Psi Animal

Okunmamış mesaj gönderen criminal_1994 »

Pardon ya dayımın ofisindeydim tel. bakıyordum yanlış anlamışım kafam dağınıkta biraz ...
"Cennette yaşamak üzere yaratılmıştık ve cennet bize hizmet etmek için düzenlenmişti. Sonra bir şeyler oldu ve yazgımız değiştirildi; cennetin yazgısında da bir değişiklik oldu mu, bu hiçbir yerde belirtilmiyor.." Franz Kafka
Batux1995
Mesajlar: 99
Kayıt: 09 Eyl, 12:42

Re: Psi Pet Hakkında (a.k.a) Anpsi, Psi Animal

Okunmamış mesaj gönderen Batux1995 »

Ha tamam,güzel ama o kadar da diil diyorum bence yani mesela bu kurtu 10 gunde yapan 1 yılda bi dev yapar dünyayı yonetir felan hacım bu nedir biz X-Man diiliz Recep İvedik değiliz biz "Sıradan(Artık size kalmış:D)" ölümlü insanlarız,bence beynimizin %2'si ile bu kadarı fazla değil mi?
Pampalar ( evet size öyle dedim az önce :l ) bir süre yoktum ama artık daha açık olmaya çalışacağım.Takan yok ama olsun söyleyeyim <3
FURKAN
Mesajlar: 1
Kayıt: 31 Tem, 10:11

Re: Psi Pet Hakkında (a.k.a) Anpsi, Psi Animal

Okunmamış mesaj gönderen FURKAN »

pki psipeti rhtlıkla görbliomsn yoksa sadce bi silüet sklndemi????
Kullanıcı avatarı
LanqfordReiLLy
Mesajlar: 11
Kayıt: 21 Ağu, 13:53

Re: Psi Pet Hakkında (a.k.a) Anpsi, Psi Animal

Okunmamış mesaj gönderen LanqfordReiLLy »

Bunu yaptıktan sonra nasıl görecez ??Ve Bize zarar veren birine hayvanımızda zarar verebilecek mi ?
Kullanıcı avatarı
ddemmahum
Mesajlar: 1533
Kayıt: 07 Şub, 11:41

Re: Psi Pet Hakkında (a.k.a) Anpsi, Psi Animal

Okunmamış mesaj gönderen ddemmahum »

psi pet diye bi şey yok..
::Welcome to home Bruce::
SIRUZ
Mesajlar: 393
Kayıt: 31 Oca, 21:34
Yaşadığınız İl: 30 Hakkâri
Burcunuz: Koç Burcu: 21 Mart-20 Nisan
Cinsiyetiniz: Belirtmedi

Re: Psi Pet Hakkında (a.k.a) Anpsi, Psi Animal

Okunmamış mesaj gönderen SIRUZ »

ya konuyu kapasanıza yada kilit..??
Kullanıcı avatarı
ddemmahum
Mesajlar: 1533
Kayıt: 07 Şub, 11:41

Re: Psi Pet Hakkında (a.k.a) Anpsi, Psi Animal

Okunmamış mesaj gönderen ddemmahum »

mod ben olsam kapardım :)
::Welcome to home Bruce::
criminal_1994
Mesajlar: 974
Kayıt: 22 May, 23:33
Konum: Eskişehir

Re: Psi Pet Hakkında (a.k.a) Anpsi, Psi Animal

Okunmamış mesaj gönderen criminal_1994 »

Sen mod. değil miydin?;)
"Cennette yaşamak üzere yaratılmıştık ve cennet bize hizmet etmek için düzenlenmişti. Sonra bir şeyler oldu ve yazgımız değiştirildi; cennetin yazgısında da bir değişiklik oldu mu, bu hiçbir yerde belirtilmiyor.." Franz Kafka
Kullanıcı avatarı
caryes
Yönetici
Yönetici
Mesajlar: 816
Kayıt: 25 Ağu, 14:16
Yaşadığınız İl: 34 İstanbul
Burcunuz: Kova Burcu: 22 Ocak-19 Şubat
Cinsiyetiniz: Kadın
Konum: yönetici
İletişim:

Re: Psi Pet Hakkında (a.k.a) Anpsi, Psi Animal

Okunmamış mesaj gönderen caryes »

bişe sorucam bu yaptığımız petler gözüküyomu? ben yeniyim de:(
*istanbul*
Kilitli
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Telekinezi Teknikleri” sayfasına dön