Beyler Bişey Sorucam Bi bakarmısınız?(2 dk sadece)
Moderatör: Sai
-
sniperxarda
- Mesajlar: 13
- Kayıt: 20 Şub 2009, 14:16
Beyler Bişey Sorucam Bi bakarmısınız?(2 dk sadece)
Beyler bana biri telekinezi kademelerini siralayabilirmi Şunun gibi:
Psi-wheel
Psi-ball
Psi-wheel
Psi-ball
- iynx
- Mesajlar: 234
- Kayıt: 08 Ara 2008, 03:54
Re: Beyler Bişey Sorucam Bi bakarmısınız?(2 dk sadece)
öyle kademe kademe olmuyo bu işler.. enerjinin yatkın olduğunu yapıyosun.. ama senin yazdığın ilk ikisi yani enerji yoğunlaştırma ve telekinezi herkesin yapabildiklerinden.. sadece farkında olduklarına odaklan, diğer yetenekler zamanla kendini gösterecektir..
- KhornE
- Mesajlar: 185
- Kayıt: 21 Şub 2009, 22:11
Re: Beyler Bişey Sorucam Bi bakarmısınız?(2 dk sadece)
Sıralayacak arkadaşllar kesin vardır ama şunuda söy6leyeyim bazı arklar kaşık bükme çok basittir psi whelle aynı kefededir gibi şeyler söylüyor ama kaşık bükme ileri seviyedir
- Sai
- Yönetici

- Mesajlar: 1687
- Kayıt: 09 Şub 2009, 21:42
- Yaşadığınız İl: 54 Sakarya
- Burcunuz: Aslan Burcu: 23 Temmuz-22 Ağustos
- Cinsiyetiniz: Erkek
Re: Beyler Bişey Sorucam Bi bakarmısınız?(2 dk sadece)
bence kademe vardır multiplayer1 arkadaşım bunları sıralar
- multiplayer1
- Mesajlar: 799
- Kayıt: 21 Ara 2008, 13:11
- Konum: Denizli
Re: Beyler Bişey Sorucam Bi bakarmısınız?(2 dk sadece)
tşk ederim kardeşim...böyle yüksek ve artist bi iddaam yok ama nacizane kendi düşünceme göre sıralayabilirim...zaza54 yazdı:bence kademe vardır multiplayer1 arkadaşım bunları sıralar
Kapak Çalışması [2 AY]
Pusula
Kağıt para bükme (money bending)
Psi WheLL
Psi BaLL
Psi Pet (Anpsi, Psi animal)
.....
.....
.....
zaten bu aşamalardan sonra istediğin çoğu şeyi yapabilir hale gelirsin....
NOT:Sıraladığım tekniklerin hepsi forumumuzda bulunmaktadır...
- Sai
- Yönetici

- Mesajlar: 1687
- Kayıt: 09 Şub 2009, 21:42
- Yaşadığınız İl: 54 Sakarya
- Burcunuz: Aslan Burcu: 23 Temmuz-22 Ağustos
- Cinsiyetiniz: Erkek
Re: Beyler Bişey Sorucam Bi bakarmısınız?(2 dk sadece)
bişey deil ama nerde bu sıralamalar söyleyebilirmisin 
- multiplayer1
- Mesajlar: 799
- Kayıt: 21 Ara 2008, 13:11
- Konum: Denizli
Re: Beyler Bişey Sorucam Bi bakarmısınız?(2 dk sadece)
anlamadım ne demek istediğini?
- iynx
- Mesajlar: 234
- Kayıt: 08 Ara 2008, 03:54
Re: Beyler Bişey Sorucam Bi bakarmısınız?(2 dk sadece)
abicim arkadaşlar bu yeteneklerde aynı 1. sınıf 2. sınıf gibi kademeler var sanıyorlar.. yani senin verdiğin çalışma programı gibi değil.. mesela 2 ay wheel çalış biraz ball yap sonra hydrokinezi yapar hale gelirsin gibi..
- multiplayer1
- Mesajlar: 799
- Kayıt: 21 Ara 2008, 13:11
- Konum: Denizli
Re: Beyler Bişey Sorucam Bi bakarmısınız?(2 dk sadece)
zaten ben kabaca bi sıra olduğunu belirttim xD
- Sai
- Yönetici

- Mesajlar: 1687
- Kayıt: 09 Şub 2009, 21:42
- Yaşadığınız İl: 54 Sakarya
- Burcunuz: Aslan Burcu: 23 Temmuz-22 Ağustos
- Cinsiyetiniz: Erkek
Re: Beyler Bişey Sorucam Bi bakarmısınız?(2 dk sadece)
neyse sonuçta başlangıç kapak çalışması 
-
- Benzer Konular
- Cevaplar
- Görüntüleme
- Son mesaj
-
- 1 Cevaplar
- 1202 Görüntüleme
-
Son mesaj gönderen Admin
-
- 0 Cevaplar
- 1326 Görüntüleme
-
Son mesaj gönderen Budray
-
- 1 Cevaplar
- 1802 Görüntüleme
-
Son mesaj gönderen Admin
-
- 1 Cevaplar
- 2552 Görüntüleme
-
Son mesaj gönderen 09Ice_Fire09
-
- 1 Cevaplar
- 823 Görüntüleme
-
Son mesaj gönderen Kawazaki