Psi ball yapmak

Moderatör: Sai

Kullanıcı avatarı
tequila
Mesajlar: 128
Kayıt: 01 Nis 2009, 13:23

Psi ball yapmak

Okunmamış mesaj gönderen tequila »

arkadaşlar ben psi ball yapıp yapmadığımı bilmiyorum ama elim karıncalandı aceba olmuş olabilir mi?
100 kişi 10 kişiyi öldürürse trajedi, 10 kişi 100 kişiyi öldürürse strateji olur!

Kullanıcı avatarı
cagadas
Mesajlar: 20
Kayıt: 23 Mar 2009, 22:27
Konum: Karşı apartmanın karşısı

Re: Psi ball yapmak

Okunmamış mesaj gönderen cagadas »

yapmış olabilirsin bendede oluyor bazen özellikle psi ball ı sıkıştırmaya çalışınca
Kullanıcı avatarı
tequila
Mesajlar: 128
Kayıt: 01 Nis 2009, 13:23

Re: Psi ball yapmak

Okunmamış mesaj gönderen tequila »

konu yanlş yerde olabilir taşınırsa sevinirim.(daha yeniyim kusura bakmayın)
100 kişi 10 kişiyi öldürürse trajedi, 10 kişi 100 kişiyi öldürürse strateji olur!
33_Psİ_33
Mesajlar: 2
Kayıt: 03 Nis 2009, 19:12

Re: Psi ball yapmak

Okunmamış mesaj gönderen 33_Psİ_33 »

bendede psi ball yaparken ellerim karıncalanıyor ve titriyor tam olarak yapıp yapmadıgımı bilmiyorum
Kullanıcı avatarı
ddemmahum
Mesajlar: 1533
Kayıt: 07 Şub 2009, 11:41

Re: Psi ball yapmak

Okunmamış mesaj gönderen ddemmahum »

ellerde karıncalanma ve ısınma belirtilerdir.. büyük ihtimalle yapmışsınızdır..
::Welcome to home Bruce::

Kullanıcı avatarı
SuyuNKaLßi
Mesajlar: 103
Kayıt: 10 Mar 2009, 23:27
Konum: istanbuL

Re: Psi ball yapmak

Okunmamış mesaj gönderen SuyuNKaLßi »

önemLi oLan qeLiştirmek zaten fırLatmayı dene başarıLı oLursan çok iyi demektir..
Suratımda her suç ayrı bir imza..Benmişim kendime en büyük ceza..!
tes1907
Mesajlar: 208
Kayıt: 29 Mar 2009, 12:00
Yaşadığınız İl: 32 Isparta

Re: Psi ball yapmak

Okunmamış mesaj gönderen tes1907 »

oo ciddenmi =) ellerimi açıp kapayınca ortaya gelince ısı hissediyorum ve karıncalanma ya odaklanınca elimed bir top olduğunu hissettiğim idüşününce karıncalanma fazlalaşıyo o zaman fırlatmada sıraa HOLLEYYY :D
"Asla vazgeçme ve hayallerini takip et " Bu bir avuç cesareti kalbine yerleştir. unutma yarına onunla varacaksın..!
Ruhmu saran alevle yükselmeliyim ancak. Dik başlı siyah köpek, beni bekliyor olacak..!

By T€$
Timuçin mre $en
Kullanıcı avatarı
raptors95
Mesajlar: 9
Kayıt: 22 Mar 2009, 13:53

Re: Psi ball yapmak

Okunmamış mesaj gönderen raptors95 »

elinizi birbirinize normal tutuncada karıncalanıyor asıl belirtileri ısınma ve topu hissetmedir
fennomen
Mesajlar: 14
Kayıt: 05 Nis 2009, 21:45

Re: Psi ball yapmak

Okunmamış mesaj gönderen fennomen »

beyler nasıl oluyor psi ball anlatırmısınız
Kullanıcı avatarı
raptors95
Mesajlar: 9
Kayıt: 22 Mar 2009, 13:53

Re: Psi ball yapmak

Okunmamış mesaj gönderen raptors95 »

foruma biraz bak görürsün kardeşim.

Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Sizden Gelenler” sayfasına dön