Astral Seyahate Çıkış Tekniği

Astral Seyahat hakkında bilmek istediğiniz herşey bu bölümde. Astral Seyahat nedir? Astral Seyahat Nasıl Yapılır? Astral Seyahat Teknikleri Nelerdir?
the ULTIMATE
Mesajlar: 513
Kayıt: 15 Tem, 22:28
Yaşadığınız İl: 6 Ankara
Burcunuz: Oğlak Burcu: 22 Aralık-21 Ocak
Cinsiyetiniz: Erkek
Konum: Ankara
İletişim:

Re: Astral Seyahate Çıkış Tekniği

Okunmamış mesaj gönderen the ULTIMATE »

hmm.. tmm o zmn. bu öğlen bi daha yatarız noolcak sanki!.. :D teşekkürler bilgi için.. bir de ben ranzada yapacam bunu.. yukardan fln düşmem demi?hani olur da korkarsam!..
[i]İGLOTUS PARAPSİKOLOJİ VE SEMİNER TOPLULUĞU[/i]
Parapsikoloji TÜRKİYE: www.facebook.com/groups/telekinezzi
Skype: the.ultimate06
GSM: 554 982 3654
Ankara buluşmaları ve daha birçok şey için Parapsikoloji TÜRKİYE Facebook sayfasına bekleriz.

Kullanıcı avatarı
ddemmahum
Mesajlar: 1533
Kayıt: 07 Şub, 11:41

Re: Astral Seyahate Çıkış Tekniği

Okunmamış mesaj gönderen ddemmahum »

Çok korkarsan yataktan atlayabilirsin :D
::Welcome to home Bruce::
the ULTIMATE
Mesajlar: 513
Kayıt: 15 Tem, 22:28
Yaşadığınız İl: 6 Ankara
Burcunuz: Oğlak Burcu: 22 Aralık-21 Ocak
Cinsiyetiniz: Erkek
Konum: Ankara
İletişim:

Re: Astral Seyahate Çıkış Tekniği

Okunmamış mesaj gönderen the ULTIMATE »

:D yok kardeşim yaa olmuyo yaa!! bugün köyde deniyeyim hazır gitmişken dedim.. sarkaçlı saatin sesinden yaptığımı yapacağımı unuttum xD xD
[i]İGLOTUS PARAPSİKOLOJİ VE SEMİNER TOPLULUĞU[/i]
Parapsikoloji TÜRKİYE: www.facebook.com/groups/telekinezzi
Skype: the.ultimate06
GSM: 554 982 3654
Ankara buluşmaları ve daha birçok şey için Parapsikoloji TÜRKİYE Facebook sayfasına bekleriz.
Kullanıcı avatarı
ddemmahum
Mesajlar: 1533
Kayıt: 07 Şub, 11:41

Re: Astral Seyahate Çıkış Tekniği

Okunmamış mesaj gönderen ddemmahum »

:D..Bazı insanların başarması uzun zaman alabilir :)..
::Welcome to home Bruce::
the ULTIMATE
Mesajlar: 513
Kayıt: 15 Tem, 22:28
Yaşadığınız İl: 6 Ankara
Burcunuz: Oğlak Burcu: 22 Aralık-21 Ocak
Cinsiyetiniz: Erkek
Konum: Ankara
İletişim:

Re: Astral Seyahate Çıkış Tekniği

Okunmamış mesaj gönderen the ULTIMATE »

geç olsun güç olmasın.. :) şimdilik astral pek önemli değil zaten benim için.. bi deneyim demiştim sadece.. o da olmadı xD xD
[i]İGLOTUS PARAPSİKOLOJİ VE SEMİNER TOPLULUĞU[/i]
Parapsikoloji TÜRKİYE: www.facebook.com/groups/telekinezzi
Skype: the.ultimate06
GSM: 554 982 3654
Ankara buluşmaları ve daha birçok şey için Parapsikoloji TÜRKİYE Facebook sayfasına bekleriz.

Kullanıcı avatarı
ddemmahum
Mesajlar: 1533
Kayıt: 07 Şub, 11:41

Re: Astral Seyahate Çıkış Tekniği

Okunmamış mesaj gönderen ddemmahum »

the ULTIMATE yazdı:geç olsun güç olmasın.. :) şimdilik astral pek önemli değil zaten benim için.. bi deneyim demiştim sadece.. o da olmadı xD xD
Doğru :)
::Welcome to home Bruce::
Kullanıcı avatarı
ddemmahum
Mesajlar: 1533
Kayıt: 07 Şub, 11:41

Re: Astral Seyahate Çıkış Tekniği

Okunmamış mesaj gönderen ddemmahum »

Ama çok güzel bi şey..Bir kere yaparsan tekrar yapmayı çok istersin..
::Welcome to home Bruce::
the ULTIMATE
Mesajlar: 513
Kayıt: 15 Tem, 22:28
Yaşadığınız İl: 6 Ankara
Burcunuz: Oğlak Burcu: 22 Aralık-21 Ocak
Cinsiyetiniz: Erkek
Konum: Ankara
İletişim:

Re: Astral Seyahate Çıkış Tekniği

Okunmamış mesaj gönderen the ULTIMATE »

ewt elbet birgün başaracağım.. yaa bir de.. astralden çıktıktan sonra.. örneğin yan odadaki kardeşimin rüyasına girebilir miyim??
[i]İGLOTUS PARAPSİKOLOJİ VE SEMİNER TOPLULUĞU[/i]
Parapsikoloji TÜRKİYE: www.facebook.com/groups/telekinezzi
Skype: the.ultimate06
GSM: 554 982 3654
Ankara buluşmaları ve daha birçok şey için Parapsikoloji TÜRKİYE Facebook sayfasına bekleriz.
Kullanıcı avatarı
ddemmahum
Mesajlar: 1533
Kayıt: 07 Şub, 11:41

Re: Astral Seyahate Çıkış Tekniği

Okunmamış mesaj gönderen ddemmahum »

Rüyaya giremezsin sadece kardeşini görebilirsin..
::Welcome to home Bruce::
the ULTIMATE
Mesajlar: 513
Kayıt: 15 Tem, 22:28
Yaşadığınız İl: 6 Ankara
Burcunuz: Oğlak Burcu: 22 Aralık-21 Ocak
Cinsiyetiniz: Erkek
Konum: Ankara
İletişim:

Re: Astral Seyahate Çıkış Tekniği

Okunmamış mesaj gönderen the ULTIMATE »

tühh yaa!!! girseydim çok manyak olurdu yaa.. :) peki başkasının rüyasını görmenin, ona girmenin başka bir yolu yok mu??
[i]İGLOTUS PARAPSİKOLOJİ VE SEMİNER TOPLULUĞU[/i]
Parapsikoloji TÜRKİYE: www.facebook.com/groups/telekinezzi
Skype: the.ultimate06
GSM: 554 982 3654
Ankara buluşmaları ve daha birçok şey için Parapsikoloji TÜRKİYE Facebook sayfasına bekleriz.

Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Astral Seyahat” sayfasına dön