acele cevap
sol el sağ el
Moderatör: Sai
- k3mal_r4p
- Mesajlar: 29
- Kayıt: 17 Ara 2008, 04:56
sol el sağ el
kişinin sol elini ya da sağ elini kullanaması telekinezi yaparken(psi whell uygularken) bir etkisi olurmu?
acele cevap
acele cevap
NİCE İNSANLAR GÖRDÜM ÜZERİNDE ELBİSE YOK
NİCE ELBİSELER GÖRDÜM İÇİNDE İNSAN YOK
NİCE ELBİSELER GÖRDÜM İÇİNDE İNSAN YOK
- fenomen
- Yönetici

- Mesajlar: 947
- Kayıt: 13 Eki 2008, 10:37
Re: sol el sağ el
Ellerden enerji cikiyor cunku.
Chi Master Ferdi Bayramov (безконтактный бой, no contact combat,dokunmadan dovus)
Sizin veliniz ancak Allah, O'nun Peygamberi ve namaz kılan ve rükû halinde zekat veren müminlerdir. MAİDE suresi 55.
Sizin veliniz ancak Allah, O'nun Peygamberi ve namaz kılan ve rükû halinde zekat veren müminlerdir. MAİDE suresi 55.
- k3mal_r4p
- Mesajlar: 29
- Kayıt: 17 Ara 2008, 04:56
Re: sol el sağ el
pekı solak daya sağlakolması etkılermı?
NİCE İNSANLAR GÖRDÜM ÜZERİNDE ELBİSE YOK
NİCE ELBİSELER GÖRDÜM İÇİNDE İNSAN YOK
NİCE ELBİSELER GÖRDÜM İÇİNDE İNSAN YOK
- sil3nc3r
- Mesajlar: 134
- Kayıt: 18 Eki 2008, 21:39
- Yaşadığınız İl: 6 Ankara
- iynx
- Mesajlar: 234
- Kayıt: 08 Ara 2008, 03:54
Re: sol el sağ el
kullanılan el, beynin daha iyi tanıdığı eldir. bu sebepten ötürü sık kullandığınız elinizdeki çakraya enerji depolamak daha kolaydır..
- k3mal_r4p
- Mesajlar: 29
- Kayıt: 17 Ara 2008, 04:56
Re: sol el sağ el
kullanılan el, beynin daha iyi tanıdığı eldir. bu sebepten ötürü sık kullandığınız elinizdeki çakraya enerji depolamak daha kolaydır..
bunu ogrendıgım ııyııı oldu
bunu ogrendıgım ııyııı oldu
NİCE İNSANLAR GÖRDÜM ÜZERİNDE ELBİSE YOK
NİCE ELBİSELER GÖRDÜM İÇİNDE İNSAN YOK
NİCE ELBİSELER GÖRDÜM İÇİNDE İNSAN YOK
- sil3nc3r
- Mesajlar: 134
- Kayıt: 18 Eki 2008, 21:39
- Yaşadığınız İl: 6 Ankara
Re: sol el sağ el
Ben zaten sağlak veya solak olmak etkilemez dedim, bir sağlak ın yapabildiğini solak bir solak ın yapabildiğini de bir sağlak yapabilir bu anlamda.
Hangi elinizi kullanıyorsanız o elinize enerji toplamak daha kolay olacaktır elbette.
Hangi elinizi kullanıyorsanız o elinize enerji toplamak daha kolay olacaktır elbette.
Geri döndüm
-
aR1F
- Mesajlar: 13
- Kayıt: 03 Oca 2009, 19:01
Re: sol el sağ el
ya arkadaslar bi resimde görmüsdüm insan vücudunun sag tarafı pozitif (+) sol tarafı negatif (-) dir kafanın en yukarısı ve apış arası ne negatif ne pozitifdir solak olanlar icinde bu tam tersi sol pozitif sag negatiftir.. eger yardımım dokunduysa memnun olurum
- iynx
- Mesajlar: 234
- Kayıt: 08 Ara 2008, 03:54
Re: sol el sağ el
hmm şeydeydi o.. ruhsal güçler kitabında... 
-
- Benzer Konular
- Cevaplar
- Görüntüleme
- Son mesaj